Op dit moment is de optie ‘Online afspraak maken’ alleen beschikbaar voor een afspraak op de hoofdvestiging in Dieren.
Wilt u een afspraak inplannen op de vestiging Velp of Brummen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met de desbetreffende vestiging.
Vul hier uw postcode, huisnummer en pasnummer in om uw saldo op te vragen.
Een klantenpas kunt u bij onze assistentes aan de balie aanvragen. Wij kunnen uw gegevens bij ons aan de balie registreren, maar u kunt dit via onderstaand formulier ook zelf doen.
Met ons puntensysteem spaart u met uw klantenpas of app voor aantrekkelijke kortingen of producten naar keuze uit ons speciale klantenpasassortiment. Ook kunt u gebruikmaken van speciale kortingsacties die regelmatig wisselen. Per besteding van €2,50 krijgt u 10 spaarpunten.
Per klantenpas vragen wij een eenmalig bedrag van €2,50. U krijgt hier direct punten voor op de pas. De klantenpas kunt u koppelen aan de spaarapp. U kunt ook kiezen voor alleen de app. Per geïnstalleerde app vragen wij een eenmalig bedrag van €1,50. Hiervoor krijgt u ook direct punten op de pas.